Шукати в цьому блозі

середа, 20 березня 2024 р.

Сон 200324 "Викривальна стаття"

Приходжу до бібліотеки і, маючи на руках якусь давню викривальну газетну статтю про дружину Алєксєя Навального Юлію, чекаю своєї черги, аби запитати у бібліотекаря, що вони ще мають на подібну тему? Дещо внутрішньо злий, адже існує недосліджена тема, про яку ніхто не згадує і навіть ніколи широко не обговорював. Поки стою в черзі, приходить усвідомлення, що українські бібліотеки вже давно перестали передплачувати російськомовну періодику, отже, просити її - дивна штука. Практично на цьому моменті, коли я вже формулюю своє питання, мої думки, які це усвідомили, збігаються з висновками бібліотекарки. Аби не залишити мене без поради, рекомендує знайти десь у холі тієї ж бібліотеки узагальнену виставку, присвячену нещодавній смерті Навального: "Може там знайдеться те, що ви шукаєте"? 

Зрозумів, що у своїх снах я ні з ким не сперечаюсь. Отже, я не маю конфлікту з оточуючими, мене не мучають суперечливі думки та емоції, не маю роздвоєння особистості тощо. Це каже про те, що сон - це виключно продукт нашої мозкової і душевної діяльности, а не кого-іншого.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...