Шукати в цьому блозі

вівторок, 13 березня 2018 р.

Сон 070318

Житомир, вул. Рильського... Дім з під'їздом - вхід зі сходами вниз (спуском на нерівній місцевості). Я прогулююсь пізнім вечором - дуже спокійно йду, міркую. Збоку (траекторія - справа за спину) пробігає у повній готовності чи то поліція чи нацгвардія. Назустріч біжить знайомий, але я його впізнаю лише по голосу - Руслан (з роботи). Забігає в під'їзд. За ним ще хтось біжить, наче від чогось тікають. Я розвертаюсь і біжу за знайомим у дім. Він мало що може пояснити, віддихується. Стоїмо на східцях і дивимось (за вікно?), як люди масово біжать з тієї ж сторони, що і він... Я пропоную залізти на дах, щоб побачити краще, що діється... fin

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...