Шукати в цьому блозі

середа, 14 березня 2018 р.

Сон 140318

...захожу в квартиру, в якій живе незнайома дівчина з сумнівною репутацією. На вигляд маленька, худорлява, з нерівно підстриженими світлими косами, що не назвеш навіть стрижкою. У квартирі, в якій вона мешкає разом із батьками, неохайно, неприємний запах. Мені не до вподоби ані обстановка, ані атмосфера. Я біля вхідних дверей, не роздягаюсь. Моя місія: прогулятися з дівчиною. Виходять з кімнат на мій прихід її батьки. Запам'ятався батько: в майці... мати: в потріпаному халаті. Був молодший син, але образ невиразний. У них, зокрема у батька, питання до доньки: хто цей чоловік і куди вона має їти?.. Я заступаюсь за неї і кажу: невже вона не хоче пройтись красивою з королем, чоловіком пристойної поведінки, і вони цьому заборонять?.. На їхніх обличчях здивування від повороту подій? А я подумки думаю: нащо воно те все, як про неї навіть батьки непристойної думки?.. Тримаю у руках якийсь предмет, наче він і був у мене, схожий на вирізаний з дерева човник або щось інше, коричневого кольору - дерево тоноване в колір темного, трохи лакований, з вирізаною виямкою і загостреними краями. Цей предмет переносить мене в інше місце. Я не розумію чому, але інше місце якось пов'язане з цією дівчиною. Деталі не пригадую, але знову повертаюсь до тієї ж сцени біля дверей в квартирі. Я простягую (чи не зовсім і я) їй рибу.
Дівчина має почистити цю рибу, на вигляд - скумбрію із характерним малюнком на шкірі, що має скумбрія.
P.S. Видно, що сон навіяний переглядом надвечір фільму для підлітків. Зокрема, образ дівчини зі сну не характерний героїні, що має другу роль, а мав за сюжетом мотив преображення. Також, дуже подібний образ, майже, один в один, пов'язаний з рибою, яку простягували від одного героя до іншого. Як для мене: значення риби пов'язане з християнством.




З фільму: " Моє літо пінґ- понґу".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...