Шукати в цьому блозі

вівторок, 27 березня 2018 р.

Сон 270318

Фраґмент :: Поїхав у Польщу. Збагнув, що маю гривні, які забув обміняти на злоті.

Похила місцина, на якій ідуть вряд дім за домом, у яких живуть три різні родини.
В одній з них - молода родина: батько, четверо дітей (?). Пізніше склалось враження, що я причислив його молоду дружину до старших із дітей. Їхній дім знаходиться з лівого краю, нижче від усіх будинків, що стоять у ряд. Виходить, що всі будинки розташовані на схилі, тому крайній справа - найвищий.
У всіх сім'ях існують соціальні питання. Їх я почув у колі чоловіків цих родин. Четверо чоловіків, в тому ж числі і я, спілкуються про машини, фінанси, жінок. Сидимо чи то в гаражі чи під якимсь шатром з видом на їхні обійстя. Один каже: "Давайте відверто: хто добре знає логістику по Україні?.." Питання було спрямоване, аби дізнатися знання розташувань міст і автострад. Як виявилось, мало хто міг щось суттєве повідати та похвалитися глибокими знаннями... Таке враження, що питання виникло з контексту місця нашого перебування - в гаражі. Ще розмова зайшла за ту молоду жінку. Один з чоловіків прихвалився, що знав її раніше, і, можливо, одна дитина з тієї родини, його... Але це виглядало, як "стьоб" і прихвалювання. Причиною тому могли стати його заздрощі. У той час біля палатки пройшла та молода родина із дітьми і я побачив лице тієї жінки - молоде, приємне на вигляд, жодних асоціацій, що я її коли-небудь бачив. Потім один завів із кимось спір, що він матиме найближчим часом з нею близькість... Але це також видалось мені на порожній трьоп "п'яного" мужика. Просто іноді довгі розмови заходять у глухий кут: коли вже все розумне сказано і варто помовчати, хтось прагне зберегти відчуття "приємної" розмови.

Фраґмент перед пробудженням :: Розбираю оселедець. Виймаю з нього великі риб'ячі кістки...

P.S. Щодо великого фраґменту сну :: Кілька разів зустрічається цифра три. Три будинки, три родини, три дитини + молода мама, три мужика + я, як слухач. Роздуми про місцину викликають асоціації, про інші сни, де фіґурували: дім на пагорбі, дім на схилі, дерев'яна огорожа, дерев'яна стіна дому... Але тут будинки трохи сучасніші, але "без шику".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...