Шукати в цьому блозі

вівторок, 13 березня 2018 р.

Дитячий сон: "Золотий коник"

Сон переплетений із сюжетом казки Буратіно, де в домі Папи Карло, за запоною у вигляді каміна, я потрапляю на горище дому в якому живу. Там я знаходжу різні цікаві іграшки, зокрема жовтого коника-стрибунця.
P.S. Цікавим є той факт, що на горищі батьківського дому була така іграшка, яку колись бачив у дитинстві, а інформація про неї витіснилась з моєї пам'яті. Коли побачив сон, подумав: який дивник коник, чи я де-небудь його бачив? У підлітковому віці знайшов серед старих речей ту іграшку, що направду приємно подивувала. Коник був витягнутим, з рухомими кінцівками, дещо було надламане, але, як іграшка, цілком повноцінна. Ще більшим подивуванням було дізнатися, що тим коником гралися у дитинстві як мій батько, так і його брат й сестри.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...