Шукати в цьому блозі

вівторок, 13 березня 2018 р.

Дитячі сни "Польоти над землею"

У шкільні роки мені часто снилися сни, в яких я літав. Пам'ятаю рідний двір, на якому спускався на землю по спіралі, і як із падінням мій рух донизу пришвидшувався, я вдарявся об землю, від того очікував сильний біль, а в результаті його не було. Пригадуються й інші сни, в яких літав шкільним коридором, дивуючи однокласників і всіх тих, хто виходив на перерву. Тоді дуже хотів усіх здивувати своїми надзвичайними здібностями. Не раз виникали сни, де я розмахуючи руками, як птах, або ж розводячи руками, наче у воді, повільно здіймався або ж плив над землею, на висоті кількох метрів. Найбільш вражаючими були польоти над будинками. Тоді я пробував здійнятися все вище і вище над містом, переміститися від однієї дальньої вулиці до іншої, віддаля мав нагоду бути випадковим свідком певних сюжетів, так би мовити, підглядати за життям інших людей. На тій висоті найбільше мене лякала зустріч із електродротами, в яких я міг заплутатись і бути враженим струмом, тому доводилось на них постійно зважати, вибудовувати свої польоти так, аби максимально їх оминати.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...