Шукати в цьому блозі

неділя, 8 квітня 2018 р.

Сон 080418

Я працюю майстром системних блоків до комп'ютерів...
Знаходжусь у чужій родині. Зобачив клавішний синтезатор і попросив на ньому щось зіграти. Це при тому, що не маю музичної грамотності... Синтезатор стояв вздовж кімнати, ближче до вікна, хазяї залишились сидіти вглибині кімнати, справа від синтезатора. Сідаю за електронний інструмент, вмикаю випадкові кнопки - знаходжу ритм, пробую накладати випадковими клавішами звуки, навіть, на якомусь етапі, зайшов у кураж - натискав по кілька клавіш підряд. Як на початок гри, виходила доволі непогана мелодія, згодом набула асинхронних ритмів. Я почав натискати на наступні кнопки, які ще не пробував. Серед них було три продовгуватих та округлих, як соломинки, які розташовувались зліва. Натиснувши на першу з трьох (верхню), вона почала грітися, як ТЕН, а згодом десь від неї почала вилазити змія, третя частина тіла якої (хвіст) мала сильну звуженість, що нагадувала більше нитку, аніж тіло. Чим далі лізла та змія, тим більше я розумів, що вона якась напівжива і несправжня... Коли впала за синтезатор, який я обійшов справа, щоб подивитися, що буде далі, побачив, як змія від падіння розсипалась на безліч земляних (дощових) черв'яків, а від її тіла залишилась якась рештка м'яса, біля якої ті черв'яки роїлися. Я зрозумів, що до останньої миті рухи тіла змії спричинялися тим копошінням черв'яків. Страху від її з'яви не було, огидності також. Земляні черв'яки чисті, наче після дощу, доволі жваві.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...