Шукати в цьому блозі

четвер, 26 квітня 2018 р.

Сон 260418

Дружина прийшла на мою роботу. Стіл, приємна зустріч і розмова... Ми сидимо у великому і відкритому місці споруди. Тут я бачу до нас піднімається охорона підприємства в кількості однієї особи. Я подумав: чи то правильно, що дружина тут? Щось не пригадується, що існує пропускний режим. Вона йде, ховається в наявну в певній віддаленості кімнату. Я їй несу речі, аби не видати її присутності. За деякий час приходить чимало працівників, зокрема, окрім охорони, різного начальства. Все минає спокійно: всі підійшли та стоять у розмові один з одним біля того столу, де ми сиділи, але не заради пошуків "сторонньої людини". Я зібраний та не розгублений.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...