Шукати в цьому блозі

неділя, 27 травня 2018 р.

Сон 270518 "Сімейні відносини"

Пішли в місто на прогулянку. Сам похід був цілеспрямовано спланований, адже мав приїхати якийсь знавець сімейних відносин. Місце для його виступу та глядачів було спеціально організоване. У місті зустріли ряд знайомих. Коли почався виступ лектора, він запросив, для спроби навести приклад процесу розуміння сімейних відносин якусь сімейну жінку. Чи то його вибір впав чи так зголосилася для діалогу - моя дружина. Отже, лектор на спеціальному підмостку, а опонент трохи нижче на трибуні зі сторони. Я від дружини недалеко. Розповідаючи про сімейні цінності в форматі "виточування кожної думки", почав ставити питання до опонента. Дружина з хотінням на них починала відповідати. Склалось таке враження, що лектор своїми питаннями про сімейні цінності, зокрема про роль жінки в родині, починав заганяти опонента в глухий кут, наче всі родини, за будь-якого розкладу сімейних стосунків, рухаються по єдино заданому сценарію. Щоразу підводив до наперед готового висновку. Завершувався питанням: А це ти робиш для свого чоловіка?.. Поки дружина була на сцені, до мене почали підходити журналісти з певного кола знайомих, аби мене сфотографувати, обираючи для того тло і ракурс. Серед глядачів я примітив своїх батьків, які розсілись окремо: батько, аби поспілкуватися з кумом, кума сама, до якої, на вільну лавку, підсіла мати. Тепер лектор менше питав, а робив однозначні висновки в формі монологу. Мені було неприємно, адже він навіть і не надавав сказати слово дружині. Я вже хотів, аби ми разом пішли звідти, що й зробили. По дорозі зустріли ще ряд знайомих, зокрема, дівчину без ніг, образ, як мені пригадується, що вже зустрічався в моїх снах. З нею був її цивільний чоловік - військовий, а з ними ще одна пара. Поки ми їх минали, помітили, як вони між собою граються: бігають, сміються, вилазять на огорожу, зокрема та, що без ніг - на ворота. Я собі так і подумав, як вона це робить? Її ноги були частково роботизовані. Принаймні, я побачив на її кінцівках металеві округлі закінчення. Все це разом виглядало доволі несподівано і дивно. Минувши і їх, ми пішли звідти геть. 0144'

Троє хлопців зняли хату для троїх дівчат. Приблизно кожному подобалась якась дівчина по своєму. Житло в приватному секторі довелось за короткий час поміняти на інше - аналогічне, ще й мало не по сусідству. Переїзд (знайомство з новим помешканням) у вечірній час.

Процес приготування макаронів з м'ясом. У майже готові макарони досипаю ще, ще й іншого виду, при тому розуміючи, що за раз їх не з'їм. Готове м'ясо передбачалось додати наприкінці приготування. Залізна каструля незвичної продовгуватої форми, схожа більше на качівницю чи оселедницю.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...