Шукати в цьому блозі

середа, 6 червня 2018 р.

Сон 060618 "Прийшов у сюжет казки"

Лоток з цілісного металу, з акуратними поворотами вліву і праву сторони з обох боків. Обговорюю з колегою питання часу: до коли працюватимемо? Не в межах годин, а робочих днів.

Звільнився з роботи, аби найти іншу. Почув про варіант з бібліотекою. Навіть зустрів ВВ, в шкіряній куртці. Позитивне враження. Маю причетність до видання газети, організації громадського життя... Дуже легке розуміння організаційних процесів, де з позиції власних інтересів вкотре приходить відчуття програшного стану.

Смажились на вогні великі печериці.

Прийшов у гості з дружиною в сюжет казки. Запропонували вибрати пісню. Дали список: що не назва, якийсь гумор, наприклад, "Дірява Єлєна". Я з дружиною стоїмо перед порогом дому. За сюжетом: ми прийшли на день народження моєї тещі. Розумію, що всі на ньому - незнайомі мені люди, в тому ж числі "винуватиця" свята. Я дивлюсь, а дружина без квітів. Про що кажу вголос, а вона весело так: не хвилюйся, все домовлено! У нас для того з собою - "торба наїдок".


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...