Шукати в цьому блозі

середа, 4 липня 2018 р.

Сон 040718 "Детективна історія"

... Група молодиків, що були того вечора, побачили на вулиці куди відлучився кривдник. Дістав ніж і пішов за ним: у під'їзд дому, що навпроти. Поки йшов - інші мали бути на шухері. Я перестрів їх і сказав: вам що, немає чого робити? У той же час інша школота пішла в наш під'їзд і вчинила збройний напад. Хтось втік у парк, що над річкою, аби заховати сліди злочину. Я припустив, що за будь-яких обставин мала бути кров, сліди якої, як і інструменти вбивства, будуть приховані. Я повертаюсь до себе додому... Хтось каже: звідки слід від згущеного молока? 0210'
P.S. Сон без початку. Записаний глибокої ночі. Уранці прочитав, як не свій: якби не записав, так і не пригадав би. Перечитавши кілька разів, сплили в пам'яті висновки, які я поробив для себе ще за ночі.
Детективна історія настільки переплетена деталями, що трохи неясно, де між тим всім шукати логічні зв'язки. Головне, що для мене уві сні все мало ясну послідовність. Несподіванкою, є асоціація з кров'ю, виражена в згущеному молоці.

На головах маски, що покривають не лице, а череп. Спеціально продумані, аби захистити голову від зовнішніх впливів. То не є каска або капелюх у буквальному розумінні, така маска повторює форму черепа, зовні, збільшуючи верхню частину голови.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...