Шукати в цьому блозі

понеділок, 9 липня 2018 р.

Сон 090718 "Порох і вода" або "Вбивство ритуального 'Пуделя' "

Хтось кріпить вирізані грубі та еластичні гумові світло-сині листки на "карту" імен, що майже ідентично співпадають з іншими датами та постатями: Цой, Висоцький... але все це нові імена. Краї таких листків доволі близько лягають один до одного, наче відтворюють історію. Той, що клеїть, має зошит скручений в рулон і олівець. Таких фігур - шість, а саме 5+1, який ще треба туди доставити. 0253'

Вода. Робочі каски...

Якась суєта, а насправді: вбивство ритуального "Пуделя". Так звали корову.

По небу кружляють літаки незвичної форми: широкі, трохи приплюснуті, повільні в леті, і розсіюють сірий порошок, з коричневим відтінком, що як-не-як падає дрібними грудками на землю, на мене, перехожих. По ньому одразу починав капати дощ. Я забігаю в приміщення і по енерції, знаю, що маю піднятися на третій поверх, а піднімаюсь на другий. Заскочив у перші, другі двері, і розумію, що я не там, куди мав зайти, то якась телевізійна студія, я знаю тих людей, вибачаюсь і йду до виходу. При повороті до дверей, обходжу художника, що розклався з мольбертом. Перемальовував картину з маленького листочка на великий холст. Минувши його, помічаю, що випадково зачепив біля нього воду, яка розлилась по підлозі, але запідозрив, що це могла бути й олія. Питаю: чи не її розлив? - він заспокоює, що все добре. 0415'


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...