Шукати в цьому блозі

середа, 18 липня 2018 р.

Сон 180718 "Жаліти, як собаку"

Початок сну невиразний. Я в чужій обстановці, видно, по роботі, щось на зразок ремонту телевізора. Помешкання чуже, хоча якось пов'язане з моїми недалекими родичами. Несподівано, присутня там дівчина прагне мені віддячити, і вирішує поцілувати. На вигляд молода, руденька, в рухах жвава, видно, що в пошуку кавалера. Я розумію, що у мене з нею нічого суттєвого бути не може, але інтригує початок загравання...
(Продовження сну у вигляді обірваного логічного зв'язку)
Проходжу по території підприємства і помічаю по ліву сторону, як мужик вдарив іншого по носі. Хтось третій тримає когось, який видно хотів би їх розняти. Жорстока сцена, наче так треба: такий собі самосуд в ім'я справедливості. Звертаю увагу, що за їхньою спиною хлібопекарня. Частково видно технологічний процес. Припускаю, що ці чоловіки є його працівниками. Думаю відійти в сторону і викликати поліцію, а тут вже інша сцена, де повнуватий хлопець-підліток жаліє когось з побитих, біля нього якась жінка. (Що хлопець, що жінка чомусь мені знайомі, але не зрозуміло звідки). Ситуація витлумачила дивне порівняння: як жаліють ображену собаку. 0120'



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...