Шукати в цьому блозі

неділя, 12 серпня 2018 р.

Сон 120818 "Білування посеред білого лісу"

Зимовий ліс. Я мешкаю в якомусь будинку в самому лісі. Наближається якесь свято, щось із натяком на Новий рік або Різдво. До мене приїжджають люди, із якими я організовую "свято" з ведмедями. Ми знімаємо з них шкіри. Таких ведмедів було чимало, з п'ять, а то й більше. На останньому з живих ведмедів я вирішую перемістити в інший сарай, віддалений від того, що біля дому, всі ведмежі тушки, а заразом там і його вбити. Цікаво, що він вже був обезшкірений. Це все при тому, що я розумію небезпеку поводження з такими тваринами. 2336'

Образ чоловіка схожого на російського шоумена, ведучого та актора Нагієва. Цього чоловіка зустрічаю по дорозі, і він якийсь ніякий: в'яловий у рухах, так, наче п'яний, але щось з ним інше. Тут могло б підійти вичначення: "як душа без тіла". Незнаю чому, але, в діалозі з ним, він проявляє байдужість до себе і, як "понт" своєї колишньої крутості і теперишньої ницості - порізати його тіло. Я спокійно розрізаю його тіло ручною пилкою на частини: відрізаю руку, кладу зліва від себе, ногу, голову... Ані крові, ані видимого болю. Стою і дивлюсь на всі ті частини та думаю: отак десь поряд і душа... і тієї ж миті очі відрізаної голови розплющуються, як то буває у фільмах жахів. Несподівано, але трохи перетіпнуло.
Довго купаюсь під душем, під приємною, густою і світлою водою.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...