Шукати в цьому блозі

вівторок, 21 серпня 2018 р.

Сон 210818 "Прозріння і час"

Мешкаю в найманій хаті. В гості приходить родич хазяїв, на ім'я Р., який віддавна заборгував мені гроші. Я вітаюсь з ним і кажу, чого він не відповідає на телефонні дзвінки? "Ігнорите?" Він "вмикає" давню практику привітності, а згодом міняє її на спонукання мого до нього "співчуття". Виймає з рота вставну щелепу, яка наполовину замінює живі тканини нижньої частини рота та горла і показує мені її. Я розумію, що віднині з нього вже нічого не візьмеш, такою в нього є карма за невиконання обіцяного.

Обігрування імені Діма - Даймон - Дімон

Обличчя доволі розумної жінки років 50-ти. Хтось з присутніх ставить до неї питання, вона грамотно і послідовно відповідає на всі з них. Дивлюсь на неї уважно і бачу в її обличчі одне око, як у Циклопа, дивлюсь уважніше і розумію, що близько посаджені очі утворюють разом із середнім оком одне ціле. Припустив: чи не тому вона така прозірлива в своїх судженнях?

Я на роботі. Мить, коли треба прийти вчасно на якесь нове завдання, яке отримуємо від керівника. Іду слідом за хлопцями, які трохи мене випереджають. Якийсь підземний перехід чи метро, з якого є вузький вихід назовні, зроблений не сходами, а якоюсь дивною конструкцією. На годиннику 58 хвилин, отже, до зустрічі з керівником залишилось 2 хвилини. Тим виходом, я опиняюсь на вулиці біля невеликої вантажної машини. Тих хлопців, за якими йшов уже немає, але є ті, хто йтиме зараз на ту ж зустріч. Поки перекурили і дорозвантажили машину, я ще вирішив перемити гору білих тарілок, більшою мірою однотипних, середнього розміру.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...