Шукати в цьому блозі

четвер, 30 серпня 2018 р.

Сон 300818 "Купа рукавами всередину"

Я в дорозі з групою осіб. У автобусі присутня родина зі школярем. Завели мову про ціни: що дорожче, а що дешевше в Польщі. Ведемо розмову про конкретне місто, де ця родина мешкає, але з іншого, овіяне якоюсь релігійною містикою, пов'язаною з православ'ям. Пригадували: за скільки купували ту чи іншу річ. Наприклад, з поміж всього іншого: скільки коштує олівець. Школяр не пригадує: за скільки купували, а я кажу 29 грош. (Фрагмент з олівцем вже зустрічався в якомусь сні).
Я в туалеті з прозорими дверима, що стоїть у якомусь дворі. Хтось з місцевих того двору помічає вивернуту кофту, що валяється на землі, рукавами і написом всередину. Я питаю, що за напис? Підозрюючи, що його може й не бути. 0234'

На диванах у гостях розсілося коло моїх знайомих із різного періоду творчого життя і навчання. У реальному: вони можуть і не знати один одного, але бесіда, як у однокласників. Десь зайшла розмова: хто і як облаштував своє сімейне життя. Одна дівчина, на ім'я Вікторія, так і не вийшла заміж. Люди спробували обговорити причини. А однокласник С. вирішив сказати все "в лоб", це при тому, що бачив цю людину вперше, наголосивши на її зовнішності, із якою шанси в неї є "нульовими". Тут на захист Вікторії стала одна людина, яку я десь від старту перебив і гостро виказав власну думку: можна говорити про зовнішні риси, а мало хто скаже про внутрішні. Звертаючись до однокласника: ти, як в садочку, говориш так, наче хтось прийшов і насрав у твій горщик!.. Знаючи цю людину, вона ніколи не дозволить собі подібного. 0430'


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...