Шукати в цьому блозі

вівторок, 4 вересня 2018 р.

Сон 040918 "Смерть чорного пацюка"

У квартирі, де я мешкаю, в одній з кімнат, де я сплю, є у стіні вентиляційний отвір, трохи вище висоти моєї просягнутої руки. Дверцята до нього знаходяться в заглибині тієї ніші. Якось уночі мені показалось, що звідти визирала чиясь чорна морда. Я не приділив тому особливої уваги, навіть якось про це й забув (видно, що цей фрагмент мені наснився вперше, адже в подальшому було його повторення). Іншої ночі (у сні) я вже не сумнівався, що там живе великий чорний пацюк, розмірами з нутрію. Третьої ночі, коли цей щур мене вкотре розбудив своїм загадковим ширудінням, я встав і спробував його зловити голими руками, і зловив, розраховуючи, що опиратися сильно він не буде. Однією рукою взяв його за писок, а другою за грубе тіло, виніс на вулицю, по дорозі почавши роздирати пащу, великі передні зуби якої почали впиватися в мій палець. Десь у дверях, при виході на вулицю, взяв ножа і різанув щуряче тіло, аби умертвити. Що й сталось! Так, як пацюк був старим, сильно не пручався. Тушку викинув на двір, навпроти дому, ближче до краю стежки. Йшов дрібний дощ і все за ним змивав. Разом із тим я помітив, що тіло пацюка виявилось доволі світле, наче голе, без шкіри, такий, як буває обсмалений і помитий кабанчик. Таке враження, що викинувши його тушку, я ще раз відчинив двері, щоб довикинути решту тіла, з думкою, чи не підхопила якись собака чи інша тварина його з двору. Виявилось - ні. 0316'





Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...