Шукати в цьому блозі

неділя, 21 жовтня 2018 р.

Сон 211018 "Осяяння з відбитком раптовості"

Зустрічаю матір давньої знайомої. При зустрічі вона поводиться так, наче мене не знає, але й самого контакту "очі в очі" у нас не виходить. Практично, виходить так, що я бачу і чую все, що вона робить. От вона з кимось спілкується, хтось дає їй свій контактний телефон. Потім, йдучи дорогою, хтось каже, прощаючись, до неї: "подзвониш!" А вона так раптом: а я загубила той запис! Тієї ж миті з метрів десяти звертається до мене: Олеже, даси телефон? Я до себе: а вела так, наче мене до цього й не бачила!

Донька каже, що в неї головний біль. Питає, що можна зробити? Я даю різні поради: лягти полежати, покласти голову так, аби пройшли симптоми... А під кінець осяває: можеш випити таблетку!

Жінка пішла на роботу. Я сам удома. Планую день, що маю зробити. В короткому часі йду в місто до другої квартири. Щось по дорозі купую. Щось у ту квартиру приношу, щось роблю і беру з собою. Дзвонить жінка, каже, що вже вдома. Питає: де я є? Кажу, що вже завершив і скоро йтиму. 0645'


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...