Шукати в цьому блозі

понеділок, 29 жовтня 2018 р.

Сон 291018 "Збори. Здивування і переміни"

Я в колі колег по роботі. Мешкаємо в черговому домі, чергового нового міста. На диво, тим помешканням для проживання виявився дім моїх батьків, тим більш - робота, яку ми виконуємо, в рідному мені Житомирі. Я подивований: після чергового польського міста у нас - Житомир? Маємо їхати. Пропускаю всіх уперед до купання і парної нашої лазні - вирішую піти насамкінець. Хтось каже: то ти вже збираєшся їхати? Так, наче всі давно покупані і пакують речі на новий польський об'єкт. Я, похапцем: так! І швиденько йду до лазні роздягатися і купатись. У погляд пару разів трапляє великий свіжий розпарений пахучий березовий віник.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...