Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 2 листопада 2018 р.

Сон 021118 "Коли болить голова"

Я з донькою розглядаємо сімейний фотоальбом. Зупинились на спільній світлині мого батька й діда (для дитини - діда й прадіда). Обличчя діда над батьковим. Звертаю увагу на те, яке вони мають однакове прищурення лівого ока, навіть форма верхньої повіки - однакова - відмінна від правої. Донька пробує непогодитись з думкою, на зразок: нічого особливого!
P.S. У реалії, що батько, що дід - не мають того прищурення.

Я повертаюсь у квартиру, яку знімає наша робоча бригада. У мене болить голова, тому мушу лягти і виспатися. На якомусь етапі просинаюсь і розумію, що ранок і пора їхати на роботу. Намагаюсь скласти пазл: сьогодні понеділок, робочий одяг лежить на роботі? - ні! - він на мені. Чому на мені? Я ж спав? Час пізній, хлопці всі вже поїхали. Я залишився і мені треба добиратися самому. А туди щось ходить? Треба встати і  подзвонити бригадиру, сказати, що затримаюсь і спитати: як добратися? У кімнату заходить якийсь хлопець і каже, що його підселили. Питає: а хіба ця кімната не мала бути вільною? Так, наче йому обіцяли, що житиме окремо. Я міркую: так, ми раніше жили в трьох кімнатах, більшість з нас роз'їхалась, адже стало менше роботи, тому цю кімнату ми звільнили. Наче все правильно. Але чому я сплю в цьому ліжку? Насправді моє ліжко в іншій кімнаті! Видно не був поінформований остаточним рішенням хазяїв? От, що значить, коли болить голова.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...