Шукати в цьому блозі

четвер, 29 листопада 2018 р.

Сон 291118 "Мені дозволено трохи шалити"

Я маю якісь знання, адже щось бачив таке, чого не бачили інші. Але це було в дитинстві. Я навіть про це й забув. Тому дозволено мені трохи шалити: показувати, що я не вірю в якісь містичні історії. Тому я, будучи в якомусь потязі, підходжу до кожного і питаю: чи вірить він у таке-то явище? Хтось каже так, а хтось - ні, хтось невиразно віднікується від відповіді, уникаючи такого роду питань. 0104'

Підготовка фаршу з м'яса та сала й подальше ліплення кульок у формі котлет.

Щось механічне, пов'язане з автомобілями і промисловістю.

Сон денний
Нарізаю продовгуватими кавалками шматок м'яса. Міркую: це треба перекрутити! Залишаючи третину: а це просто так - на потім!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...