Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 21 грудня 2018 р.

Сон 211218 "Гнізда в гущі винолозу"

Приміщення якоїсь лікарні. (Таке враження, що в якомусь сні я там був, але заходив усередину з іншого боку). Перехід, де видно за вікном внутрішній двір із виходом на вулицю. Дві жіночки питають в мене, як вийти, я показую за вікно на той дворик. У внутрішніх переходах того будинку, як для новачка, дійсно легко заблукати. Вони дякують і йдуть. Піднімаюсь сходоми аж до самого верху. Там дві працівниці закладу збирають виноград з лози, яка обплела ґратовані елементи перил, які, для захисту, йшли на верхньому поверсі до самої стелі. Я заліз на ту конструкцію і почав допомагати їм у роботі. Виноград ширився на дах, в якому я впізнав гараж батьківського подвір'я із льохом, на якому він ріс. (Цей фрагмент нагадує деякі давні сни, пов'язані із розлогим виноградом на цьому льосі). Збираючи виноград далі і обійшовши його мало не з усіх сторін, запримітив ув одному місці багато гнізд, які йшли вряд, утворюючи напівколо. З якогось гнізда визирнула голомоза голівка маленького пташеняти. Тієї ж миті зрозумів: чому так багато горобців сідає в гущі того винолозу.
P.S. Сон доволі приємний, з двома нагадуваннями про давні сновидіння, моментами несподіваний, зокрема лікарня, вчинок лізти на висоту та збирати виноград, скупчення гнізд.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...