Шукати в цьому блозі

неділя, 30 грудня 2018 р.

Сон 301218 "Дивне вирішення дивних проблем"

Виявив, що в гаражі моїх батьків живе свиня, але ховається вона від ока, як щур. Раптом зловив, як вилізла вона з невидимої мені нори. Жахлива, смердюча, огидна, з натяком на гнилизну... Не одразу придумав, що зробити. Узяв миючий засіб до унітаза (уві сні слово "унітаз" не фігурувало) і зловив мить, щоб крапнути на неї, аби хоч би якось прибрати той жахливий сморід від її існування. І диво: вона одразу преобразилась у здорову тварину. Заходжу в сарай, виникає таке ж відчуття неприємного запаху й того, що тут так само може мешкати подібна тварина. Зазираю у клітки, де колись мешкали нутрії. Нічого не виявляю. Заходжу з іншої сторони будови, де колись існував бетонований вальєр для купання нутрій. Раптом із-за стіни, з неіснуючого отвору, почали нишком виходити на світло одна за одною зо п'ять свиней. Такі ж жахливі, смердючі й огидні, як перша, яку бачив у гаражі. Звернув увагу, що у всіх ратиці були геть погнилі, шкіра лисніла від невидимої гнилизни, огидний запах ширився навколо. За спиною в мене лежили під навісом складовані дрова. Видно, що свині перебігали в їхню сторону. Я схопив миючий засіб (з пластиковим носиком, який вказує, що він був для унітазу) і, як з першою свинею, почав на них з нього крапати. Як в казці, від рук чарівної феї, почали спалахувати зірочки, а свині перетворюватися в здорових тварин.
P.S. Відсутні ратиці - асоціативний образ з передвиборною агітацією В. Зеленського в форматі анонсу фільма "Президент - слуга народу". Гнилість - можливо, нічний запах із рата та пам'ять про хворобливість нутрій від занижених температур. Присутній елемент множення з одного до п'яти, як і в попередньому сні 291218 про котів.

Я маю отримати подарунок через службу кур'єрської доставки. Виникли проблеми з його пошуком: якось він передався через треті руки, але при всьому тому маршрут я знав повністю. Розумів, що подарунок загубся саме через кур'єрську службу. От я вже "дійшов" до самого директора тієї служби: маю його контакти і готовий одразу ж вийти з ним на зв'язок, аби з'ясувати з'яви неприємних обставин. Переді мною лежить електронна адреса цього директора. Я маю написати йому листа. Тут дзвонить мені дівчина-менеджер цієї кур'єрської служби і висловлює вдячність за мою небайдужість до виниклої проблеми, адже вони цінують думку таких клієнтів, як я. Називає мені свою електронку, аби я контактував до останнього лише з нею. Щоб записати, закреслюю початок електронки директора до знаку @ і готовлюсь записати поверх - її прізвище. Розумію, як безпечно поставився до знищення існуючого контакту з директором і пробую його відтворити за закресленими поверх лініями. Десь дочитую, а десь догадуюсь до кінця, що прізвище директора "piven" (Півень).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...