Шукати в цьому блозі

понеділок, 21 січня 2019 р.

Сон 210119 "Автоколізія"

Якась сцена, в якій щось було пов'язано з пошкодженням кузова машини. Наче я мав до того причетність. Потім сон повторюється в іншому сценарії. Я купив машину, не нову, але в хорошому стані. Під'їжджаю до батьківського подвір'я, а там по всьому ньому розвішані білі простирала. Про себе обурююсь, що мати знала: мені треба було пригнати авто в їхній двір. Виходжу, закидаю їх вище на шнурівку, беру якусь товсту папку, сідаю за кермо і кладу її на коліна. Потроху в'їжджаю, але відчуваю, що вона заважає рухатись ногам і тиснути на педалі: впирається в кермо і не дає простір. Кочусь під звичним кутом і вдаряюсь "передком" машини в льох. Виходить батько, дивиться і мовчки йде. Розумію його без слів: купив за свої гроші, от і вчись їздити! Оглядаю об'єм шкоди і прикидаю, скільки часу піде на ремонт.
P.S. Сон має прямий зв'язок із колізією на дорозі тижневої давності, коли водій із-за слизької дороги не впорався з кермуванням, а я став тому свідком, сидячи біля нього на передньому сидінні. Аналогічна "папка" фігурувала й у передньому сні.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...