Шукати в цьому блозі

субота, 9 лютого 2019 р.

Сон 090219 "Незвичні деталі"

Президент однієї країни, якому закидають за відсутність свободи слова, віросповідання та інші демократичні цінності, стоїть на сцені й з усміхом пояснює, який у нього курс країни. Основа його виступу: "Всі в нашій країні живуть добре і щасливо!" Дивлюсь на нього уважніше: смуглявий, обличчя округле, єдине, що найбільше привертає увагу, так це його ніс, щось середнє між мавпочкою, людиною і свинкою. Взагалі-то акуратний, але смішно рухається, коли він те все говорить. Скільки говорить, стільки вся увага на тому носикові.

Стоїть батькова машина на дорозі, що біля обійстя. Батько відійшов від неї, щоб щось узяти. Взагалі, ми їдемо на дачу. Тут я відчуваю, що авто саме починає потроху котитися в бік, до сусідської огорожі. Якщо нічого не зробити - в'їде. Я швидко відчиняю двері і ставлю на ручник. Сідаю в машину, ставлю на звичне місце. Свідками цієї пригоди стали сусіди. Сиджу в машині і міркую: чи не поїхати мені на дачу, попросившись за кермо? Піти взяти права? Приходить батько. Сусіди розповідають про побачене, я підтверджую без зайвих пояснень.

Я з батьком пішов у баню. Коли прийшли, захотілось чомусь перекурити. Роздягнулись, батько пішов купатися першим, а я вирішив запалити і розумію, що курити у роздягальні й трохи далі, при вході - не можна. Людей мало, я повертаюсь до умивальників, де ймовірно можна буде постояти. Бачу чоловіка, який курить. Отже, все ок! Пора повертатись! У чоловічій роздягальні помічаю повнувату дівчину в чорних окулярах і в одязі у жовто-кремових кольорах, яка сиділа і щось бурмотіла собі під ніс. Я про себе: ого, голі чоловіки і тут же сидить дівчина?.. Хто її сюди пустив? І що, ніхто її не помічає? Видно, що ні! Підходжу до неї ближче. Чую, що вона послідовно щось лічить так, наче підраховує в цій залі чоловіків, це при тому, що сидить незрушно і дивиться в одну точку. 0405'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...