Шукати в цьому блозі

неділя, 10 березня 2019 р.

Сон 100319 "Нетиповий огляд"

Потрапляю на прийом до лікаря, який має мене оглянути і прописати ліки. Лікарем виявилась якась жіночка, якій допомагала медсестра. Поки оглядала перша, кудись пішла друга. Самої процедури спостереження за больовими проявами - не було. Таке враження, що все зводилося до вживання самого слова "огляд". Собі ж припустив, якщо тема є делікатна, то лікар має спеціалізуватися інтимною частиною. Починають приходити інші лікарі. Спілкуються між собою на якісь непрофесійні теми: одяг, свято, приміряти, приготуватися... Я ж запитую в лікаря: "Може мені треба прописати якісь ліки?" Просить зачекати: "Все буде!" - і знову повний ігнор моєї присутності. Поки між собою спілкувались і ходили то з однієї частини кімнати то з другої, а я все слідкував за своїм лікарем, аж тут бачу, що таких, як вона ще двоє жіночок: один в один із нею. Сестри?.. Тут якась лікарка приводить ще одного "пацієнта" і каже, що в нього подібний діагноз, що й у мене. Я ж питаю: "То ж який він у мене?" Лікарі між собою спілкуються, десь у розмові чую, що мова не про мене, а про нього. Підходить до мене лікар того хлопця і починає шукати для мене ліки в моїй невеликій домашній аптечці. Гортає-гортає, щось читає, щось викидає за строком давності, аж ось і бере до рук якусь мазь у невеликих тюбиках, герметично упакованих, як стерилізовані бинти, в один ряд. Сам тюбик на вигляд мені нагадав "Синафлан" або "Клотримазол". Питаю в неї. Вона ж називає мені щось третє. Беру до своїх рук, читаю назву і розумію, що так може звучати лише назва фірми-виробника, щось на зразок "Virymugh" - ані прочитати, ані зрозуміти для чого.

P.S.
Обстановка: нетипова.
Звернення: незвичне.
Потреба: дивна.
Лікарі: чужа галузь, у порівнянні з моїми професійними потребами.
Питання: навіщо цей сон?
Протягом ночі снилися уривки з професійної діяльності, не цікаві ані змістом, ані деталями: невиразні, щось на зразок описаного вище сна.
Як висновок: бувають ночі, коли виникають сни малоінформативні та бідні на будь-які тлумачення. Хоча, з позиції розвою художнього погляду, все ж таки має певну оригінальність.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...