Шукати в цьому блозі

понеділок, 8 квітня 2019 р.

Сон 080419 "Замовляємо бажання"

Тягаємо по лотках кабеля. З кожним із них замовляємо бажання. На повороті знизу стоїть особа, яка всім тим керує. Наприкінці дня всі зібралися разом, як справжня родина. Серед присутніх є мої родичі, які приїхали до нас на відвідини, зокрема двоюрідна сестра з Криму та двоюрідна сестра з Донецька. У ході гри виявилось, що рідна сестра та з Криму, по-своєму релігійно віруючі, не приймають певні правила гри за своїми переконаннями: постійно чіпляють на якусь дію ярлики упереджень. Цього ж вечора я з колегою по роботі В. пішов у баню, вилізли там на горище, аби поговорити про життя. В. попросив мене відламати тоненьку гілочку з березового віника, що висів високо, аби він міг, як я, поколупатися в зубах - це у нас був один з моментів наших тривалих посиденьок. Цей сценарій повторився два вечора підряд. Приходить згадувана сестра з Донецька і розповідає про події дня, за той час, поки ми були на роботі, та свій задум: де провести наступний черговий вечір? Двоюрідній сестрі з Криму, як і рідній, дала прізвиська, за частим уживанням деяких їхніх фраз, зокрема: "не буду" і "не можна". Найцікавіше, це були її організаційні фантазії, якими вона щоразу ділилася, а також про місце запросин і те, як разом проведемо вечір.0340'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...