Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 12 квітня 2019 р.

Сон 120419 "Сприятливі кола"

Курортне містечко. По роду служби замешкали в приватному будиночку. Колись я тут був, маючи інші службові завдання. У тому домі живе чоловік, який не завжди адекватно сприймає кимось сказані слова. Одного разу дійшло до того, що мені довелось від нього тікати, що вдалось доволі легко. Побіг провулками, поміж зелених дерев, у сторону річки, знаючи, що там він мене не знайде. Усі обставини складались для мене сприятливо. 2336'

Приїхала до одного з колег бабуся. Давно не була в Польщі. Несподівано для всіх накупила багато млинців, як на весілля. Почала викладати їх на стіл, утворюючи  симетричність кіл. Дивлюсь, а біля мене Ю., з яким працював у Вроцлаві. Кажу йому: а пам'ятаєш В., той що з нами "варив" (показую пальцями "лапки", отже, працював зварювальником), до якого так само приїхала бабуся і накупила светрів на цілу родину? 0240'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...