Шукати в цьому блозі

середа, 1 травня 2019 р.

Сон 010519 "Ароматизоване вікно"

Я в приватному домі якоїсь родини. Господарі - люди старшого віку. Біля вікна виставлені вряд ароматизовані палички. Перебуваючи біля нього, непомітно для себе зачепив штору, від краю якої падає прихований від ока якийсь вертикальний дерев'яний карниз і збиває всі ті палички виставлені акуратно в один ряд під тим вікном. Кажу хазяйці за випадок. Вона спочатку не розуміє суть проблеми, потім каже, що все добре: ті палички викладемо на липку стрічку, а тоді вже прикріпимо до стіни. Якийсь чоловік мого віку каже, що думає ними торгувати, але більше с поглядом на перспективу: "ось таким би я займався!" Поміж тим всім, на столі в хазяйки з'явився чорний апарат, подібний до касового, який роздруковує стікери або, певного роду, чеки, які вона використовує для поточної роботи вдома. Той апарат відобразив час, про який завели мову. На ньому було 00:00, хоча в реальності 15:00. Як роз'яснила хазяйка: 15:00 - це рахується по-нашому, але для цілого світу - це 12 ночі. Я ж кажу, що щось про таке чув. У тій же кімнаті стоять один навпроти одного два великі ліжка. Лягаємо відпочити в горизонтальному положенні, не роздягаючись і не вкриваючись ковдрою. Я зі співбесідником по лівій стороні, господарі - по правій. Завели розмову про спорт. Я пожартував, що більші досягнення, як настільні - нарди, покер - не маю. Дивимось на згадане вікно, лежачи на ліжку, хазяйка дистанційно опускає від яскравого сонця кружевні штори. 0500'


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...