Шукати в цьому блозі

четвер, 25 липня 2019 р.

Сон 250719 "Дзижчання бджіл"

Підходжу до когось, а в моїх косах заплуталась бджола: дзижчить і дзижчить, прямо на самій маківці. Я ж кажу подивитися, що в мене на голові.
Аналогічні відчуття трапилися наприкінці іншого сну, де в пробудженні й поновному засинанні подібна вібрація "дзижчання" спостерігалась у лобовій зоні.

Я з родиною на якомусь святі. Сидимо, наче в театрі. Всіх присутніх просять перейти в інше місце проведення. Мені ж треба відволіктися по своїх справах, разом із тим з'їздити додому та повернутися. Всі, хто почав виходити з зали, почали утворювати чергу, дружина та діти стояли майже на її початку. Повертаючись від своїх справ, на які присвятив, на мою думку, трохи більше часу, аніж очікував - хвилина-дві, ще раз підійшов до своєї родини. Недалеко від них примітив двух давніх знайомих по перу Т.Ш. та В.Д., які дають мені свіжі авторські складні. Я ж проявляю інтерес, із почуттям, що справи, започатковані ґільдією "Неабищо", не вмирають, а продовжують свої традиції. Дивлюсь на кілька складнів Т.Ш., а вони цікавої зокругленої форми, ще й з крильцями: схожі чи то на янголів, чи то на пінґвінів.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...