Шукати в цьому блозі

неділя, 28 липня 2019 р.

Сон 280719 "Фізіологічне"

Озеро. Місце, яке нагадує з реальности батьківську дачу. На озері - човен. Я ж у пошуках туалету. Думка: сходити на природі, але треба знайти папір. Потрапляю в багатий будинок. Мене зустрічає господар дому, а я в гумових капцях, в яких не варто було б заходити. Поводжусь так, наче не зважаю на свій вигляд. Господар виявився привітний, тому питань до мене не виникло. Відходжу в сторону й дивлюсь на ноги: капці капцями, а шкарпетка на великому пальці - дірява!.. Подальший пошук туалету. Заходжу в перший ліпший, а там рештки паперу, ще й з виходом в сусідню кімнату, з якої заходить якась жіночка і руйнує всі плани. (Кімната знайома з іншого сну: така ж простора й з тими ж другими дверима). Я йду звідти, прибравши з собою рештки паперу. Переходжу на поверх верхній, а там якийсь святковий захід: багато народу, всі для мене чужі, а я вже бачу те, що шукав. 0117'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...