Шукати в цьому блозі

середа, 31 липня 2019 р.

Сон 310719 "Тримати язика за зубами"

За всіма обставинами, куди я потрапив, можу судити, що є працівником поліції. До нас у відділок прийшов один начальник у нецілковитій свіжості духу і як з кілочка почав розповідати про те, як "вчора бухав". Інший керівник пальцем біля уст та іншими жестами показує йому, щоб не тріпався, адже в сусідній кімнаті "вище керівництво".
У тому ж місці я залишаюсь сам на сам із неприємним для мене чоловіком. Все зводиться до того, що в своїх висловлюваннях він не вміє тримати язика за зубами. У мене виникло раптове відчуття вдарити по його довгому худорлявому носу... і я це роблю. Раз, другий, третій... Він маше у відповідь, але в мене удари хоч і не професійні, але точні. Доводжу його мало до непритомности. Останній удар і він вилітає у вікно, в якусь воду, якою був заповнений кузов спецмашини. Я міркую, а, може, це не вода, а якась кислота, або ж небезпечна хімія?.. Міркуючи про себе, я вже засумнівався в доцільності того удару, навіть у факті його існування, припускаючи, що це є можливою моєю фантазією, констатацією прикрого висновку, ймовірного сценарію по відношенню до інших.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...