Шукати в цьому блозі

вівторок, 20 серпня 2019 р.

Сон 200819 "Перейнятий роботою"

Автобус, тривала дорога з висадками по роботі. За кермом поляк. Сиджу прямо за водієм. Зліва, біля вікна, на моєму сидінні лежать білі, довгі планки (кóроби) - їх використовують у своїй роботі електрики. Я знаю, що маю з ними працювати. По ходу дороги, щось із ними роблю. Пізніше, детально переповідаю дружині по телефону за цю роботу.

Я в інтер'єрі, що нагадує кімнату діда Григорія. Дивлюсь телевізор і клацаю телеканали. Для свого здивування примітив дивну повіденцію (невже тренд?): кілька каналів підряд показують приклади з гіпнозом, коли людина в лежачому стані говорить про майбутнє і минуле. Навіть щось мене зацікавило, але я поспішаю до своїх справ.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...