Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 30 серпня 2019 р.

Сон 300819 "Гарячий шоколад з кокосовим молоком"

Прийшли в гості двоє людей, один із них юнак. Мати спитала: "Що зготувати?" Юнак каже: "Рослинний продукт із шоколадом, охолоджений землею". На таке прохання мати каже до мене: "Можеш таке зробити?" Я берусь експериментувати. Упускаю деталі марудства, пов'язані з землею в буквальному розумінні та рослинами в тому ж числі, незмінним залишався шоколад. У результаті вийшов охолоджений "гарячий шоколад з кокосовим молоком". Майже на самкінець їхнього короткого візиту даю йому цей напій. З іншої нагоди в гостях ще була якась юнка, приблизно його віку. Підходжу до неї і питаю: "Чи не хотіла б вона спробувати такий напій?" Вона не відмовилась. Якийсь дивний чоловік з кримінальною поведінкою запитав у юнака: "Чому в тебе було нетрадиційне замовлення?" - маючи на увазі чай, кава, або міцні напої. На що він відповів: "З релігійних переконань!" Другим сюжетом до цього чоловіка підходять якісь "друзі" з недоброю пропозицією, а він чи то прикидаючись дурником чи справді змінивши свої погляди, змахуючи в повітрі краєм чорного плаща, як Дракула або Супермен, каже: "Я не буду того робити, у мене релігійні переконання!" 0230'

Якась жіночка нашиває певні відзнаки за успіхи у змаганнях, щось на зразок того, що мають скаути. 0500'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...