Шукати в цьому блозі

вівторок, 26 травня 2020 р.

Сон 260520 "Спільні інтереси"

Працевлаштувався на колишню роботу (ЕК). Перекладаю папери, порядкую з документами. Пропрацював з тижня два і вирішую піти у відпустку. Довідався, що тепер для цього не я пишу такий документ, а  маю попросити якусь неопосередковану керівницю його підготувати, щось на зразок начальника відділу кадрів, що вона і робить.
Беру цей документ, на якому красуються червоні прямокутні печаті. Ставлю свій підпис і несу до секретаря, аби подати заяву на підпис директору. Приходжу, чекаю і раптом чую дивну для себе історію, що на днях у офіс, саме до керівника, приходив мій батько і з'ясовував якісь стосунки. Я дивуюсь розвиткові подій: якого дива? Пробую "копати" далі, а колега (О.) все подає якось завуальовано і не прямо, щось на зразок: чув та не все дочув, тому сумнівається в правдивості. З усього сказаного довідуюсь, що тут замішана якась батькова коханка і це безпосередньо впливає на інтереси директора. А там де його інтереси, там спільні інтереси фірми. Я ж кажу:
- Спільні інтереси? Я ж знаю термін "спільна пам'ять" на якій формується науковий термін "національна пам'ять". А тут? 0300'

Колишня колега по роботі домовляється зі мною, аби повернути якісь гроші. Зустрічаємось недалеко від місця моєї роботи. (В реалі - невпізнаване). Вона разом із двома жіночками, як зрозумів: із мамою та якоюсь тіткою, які хваляться, що на якийсь проєкт, допомагаючи своїй дочці, успішно збирають гроші до фонду. Приємно здивовані, усміхаються, показуючи в руках якусь суму (не деталізовано). Ось прямо-таки зараз вийшли від одного бізнесмена, який дав їм ті гроші. Дивлячись на тих жіночок і шукаючи спільні риси в обличчі з колегою, розумію певну трансформацію (підпасовування), яка починає нагадувати іншу знайому, але остаточне розуміння образу обриває вранішній будильник. 0500' 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...