Шукати в цьому блозі

середа, 3 червня 2020 р.

Сон 030620 "Подальший напрям життя"

На мій день народження починають прибувати гості. (Порушення логіки дат). Ось уже приїхала родина Л. з Ізраїлю. Підходить до мене двоюрідний брат І., разом із ним дв. брат О. (нас трьох об'єднує те, що ми одного віку), але я, зайнятий організаційними питаннями: розумію, що не встиг вчасно покупатися. Питаю в сестри Н.: чи можу піти в лазню під душ? Вона ж: "Заощаджуй гарячу воду, аби батько не сварив!" Разом із тим є потреба набрати відро води, але це можна зробити виключно в лазні. Разом із тим стаю свідком короткої розмови дв. брата І. з його мамою, на тему зароблених грошей, адже нині певний вибір напряму подальшого життя залежить від існуючої роботи, якої суттєво поменшало із-за кризи. Збираючись у лазню, щось дістаю зі своєї наплічної сумки, решту речей повертаю в неї. 0015'
P.S. Присутній зв'язок теми сну зі сном напередодні.

Я у Польщі в компанії знайомих мені людей (таке реконання уві сні). Сидимо десь на вулиці за спільним столом. Виникла потреба поділити на всіх круглу булочку з м'ясом, а немає чим. Я берусь вирішити це питання. Підходжу з нею до вуличного шашличника, бачу у нього на столі великий ніж і кажу польською: "чи міг би він мені розділити булочку", - а він не розуміє. За зовнішнім виглядом: уродженець середньої азії. Розумію, що треба підібрати інші слова: "Покроїти булочку!", - виказуючи бажання характерним жестом рукою. Хоча намір був розділити її на вісім дольок, зрозумів, що, із-за непереконливости її розмірів, реально лише на чотири. Разом із тим певною емоційною реакцією пробує взяти мене на кпини, повторюючи за мною слова і, наче невільно, показуючи її клієнтам зі сусідніх столиків. Навіщо? - питаю себе. Просте ж бажання!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...