Шукати в цьому блозі

субота, 20 червня 2020 р.

Сон 200620 "Видача зброї"

Десь у пошуку нової роботи я познайомився з жіночкою, яка займається кадровими питаннями. Вивчивши мою біографію, вирішила, що для мене обов'язково мають видати автомат, і терміново зайнялась цією справою. Тепер я з нею в якомусь чиновницькому офісі маю розписатися в різних журналах за ту зброю, яку сьогодні видадуть. До останнього дивуюсь: навіщо вона мені? Але та жіночка, дивлячись на мене і моє майбутнє, залишалась у своєму виборі настільки цілеспрямованою, що я довірився її діям, як частині якогось великого плану, в деталі якого вона ще до кінця мене не посвячує. Поки перебиралися журнали, підходили якісь службовці при високих погонах, в яких я не розбирався, і їхні сумніви так само розвіювалися фаховим поглядом цієї жіночки в майбутнє. Раптом для себе виявив, що на одному журналі було моє прізвище, як виявилось - однофамільця, який працює тут одним із дозвільних чиновників. У тому журналі я не мав розписуватися, хоча постало питання: чи треба це робити в "будівельному"? Отримавши негативну відповідь, на тому й завершили. На якомусь етапі, уявно примірюючи до себе автомат, спробував зрозуміти: як його триматиму в руках, будучи в окопі; як по мені стрілятимуть і над головою від куль злітатиме земля; як відеоприціл забезпечуватиме мені потаємність для ворожих куль. 0630'

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...