Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 10 липня 2020 р.

Сон 100720 "Навіщо це мені?"

Приходжу в кав'ярню і в процесі перебування заходить розмова з якоюсь дівчиною, яка була зі своїм молодшим братом. Знайомлюсь із нею ближче і розумію, що вона починає проявляти до мене відкриту симпатію. Я "розставляю всі крапки над і": "...є одруженим і маю двоє дітей!" Чим її розчаровую. У ту ж мить згадую, що в мене на цей час ще одна зустріч із дівчиною, але в іншому місці, і на неї я вже запізнився. Подумки ставлю до себе питання: "Нащо мені ці знайомства?"

Я в Україні. Розраховуюсь на касі якоїсь кав'ярні і, не відрефлексовуючи мову, питаю у дівчини польською, обмовкою ще називаючи гривні злотими. По сказаному ловлю себе на тому, що я вже не в Польщі, і виправляюсь, а касирка сміється і пробує відповісти нею ж, але ламаною. Питаю: видно, ви працювали в Польщі? На що отримую схвальну відповідь.

Підходжу до пункту прийому склотари. Маю при собі порожні пляшки, які хочу здати. А перед самим відкриттям назбирується купа маргінального народу: знедолені, бомжі, алкозалежні. За хвилину перед самим відкриттям створюється тиснява, у якій я почуваю себе незручно і силою покидаю той натовп. Вирішую перевірити по кишенях: аби чогось не вкрали! Дивлюсь, а в мене засталось пів телефона (дивний образ, як для реальности, але уві сні сприймається цілком серйозно), який технологічно має дві частини. Роблю висновок: верхню частину телефона вкрали (слухати), залишилась нижня (говорити): це їм, як і мені, буде ні для чого!

Комусь переказую образ побаченої нещодавно (в реальності) світлини, на якій зображена була статуя голого Дональда Трампа.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...