Шукати в цьому блозі

неділя, 23 серпня 2020 р.

Сон 230820 "Ім'я ще не внесене до списку"

Я з дружиною на своїй роботі, яка триває на лоні природи. Приємне сонечко, лагідний перебіг робочого дня, хоча праця фізична. Дружина допомагає мені у дрібній роботі: щось піднести, підтримати приємною розмовою. На якомусь етапі вона каже: "Не забудь за ті дні, коли я тут працювала!" Загалом, ініціатива бути їй на цій роботі йшла від мене, відповідно: я мав проконтролювати запис годин, про які мусив нагадати керівникові. Пригадую, що її ім'я ще не було внесене до списку, уявивши звичну для себе табличку, в якій дописуються прізвища. Загалом у цьому місяці вона була зі мною разів два, це - третій. А в минулому місяці - раз... І тут у мене шокуючий спогад: коли я працював на попередньому об'єкті, а це якраз було минулого місяця, по ньому забули записати один день її роботи!.. Місяць закритий, виплати для неї не буде, і це мій недогляд.
P.S. Після сну виникло враження, що знання за інші робочі дні, проведені з дружиною, належать до забутих снів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...