Шукати в цьому блозі

вівторок, 1 вересня 2020 р.

Сон 010920 "Догнати перешкоду"

Виїжджаю невеликою машиною, схожою на "Запорожець". Якийсь час славно їду прямою дорогою. Набравши певну швидкість, не помічаю іншу машину, яка чомусь раптово зупинилась посеред траси, прямо попереду мене. Натиснувши на гальма, спочатку розумію, відчуваючи під ногою тиснення на педаль, що встигну зупинитися, але так, як машина для мене нова, чомусь не дотискаю гальмування і "доганяю" перешкоду, незначно вдаряючись у неї. Сиджу й очікую, як водій тієї машини вискочить із обуренням, а він і не поспішає виходити... тоді виходжу я, лише потім з'являється він. Аварія виявилась незначною, хоча моя машина пошкодилась більше. Раптом на нашу дорожну подію починає назбируватися народу, хоча за певний час перемикають свою увагу на зовсім іншу проблему, недотичну до нас, та й пропадають з поля зору. Тим часом я вирішую навести порядок: щось підправити на чужій машині, щось на своїй. У цьому процесі, непомітно для мене міняється часопростір: власна машина сприймається, наче невелика переносна річ, процес ремонту вже відбувається вдома, а поправляння бампера - на роздуми: як правильно виправити бетонований поріг під вікном, який частково обвалився... Тепер ця обстановка доповнюється родичами з Криму, які раптово завітали в гості...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...