Шукати в цьому блозі

вівторок, 8 грудня 2020 р.

Сон 081220 "Краща зарплата"

Працюю на якомусь великому підприємстві. Тепер мене переводять у його філію, яка нагадує вищий навчальний заклад. (Асоціативно перенісся з промислового району Житомира на Богунію, де розташований військовий унівеситет.) По ходу роботи на новому місці мене цікавить питання: а скільки ж тут платять? Не менше?.. Якщо щось не так - звільнюсь, адже цікавить лише достойна зарплата. Може, в найближчому часі перепитати в кадрах за краще місце? У них же є список: хто їм треба? Хтось мені каже, що всі, хто сюди приходить, думають на початку піти, але залишаються, бо подобається і з роками починають сильно любити завод. (Чомусь виникає асоціація з технологічним підприємством у Польщі, від якого нині працюю). Тепер я на тому ж підприємстві, на території якого росте велике дерево, а в ньому є дупло. І взагалі воно цікаве, адже оснащене своєрідним обігрвом, так, що з часом мені хочеться у ньому побувати. Тепер я проходжу вздовж траси, по пішохідній доріжці, що йде біля приватних будинків. Привертає увагу один дім, біля якого стоїть "Жигулі". Чому? Це ж Польща, а такі машини тут рідкість. Дивлюсь уважніше у двір, а там ще одне - аналогічне першому: темно-коричневого відтінку, від часу з вицвілим (матовим) блиском. Недалеко від них крутиться господар. Минаю та йду далі. 0430'



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...