Шукати в цьому блозі

середа, 20 січня 2021 р.

Сон 200121 "Оголені думки"

Дружина має народити дитину. Дивлюсь, як на УЗД, на обличчя дитини і бачу на підборідді вертикальну ямочку. Я чомусь знаю значення і ким ця дитина буде в майбутньому. Дещо розчарований.

Бачу рекламу, на якій фігурують двоє голих чоловіків. Особливо нічого не роблять, а стоять і створюють "фактуру".

Я на весіллі у власної доньки. Нові відчуття відповідальности. Заходжу в приміщення, в якому накритий святковий стіл. Поки туди прийшли перші гості. Серед них моя теща. Я знайомлю новоприбулих з присутніми і зауважую, що маємо двох Ядвіг.

P.S. Символіка двух постатей.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...