Шукати в цьому блозі

субота, 27 березня 2021 р.

Сон 270321 "Розрізати шию"

Так, наче в мене в голові виявили якийсь дисбаланс, який треба виправити таким шляхом, що асоціативно нагадує затягування гаєк динамометричним ключем. Отже, все має бути нарівно! Аби виправити цю помилку, мені мають розрізати шию. Коли мені про це кажуть, я вже знаю про таку процедуру, яку проводили трьом хлопцям. (Схоже, що досвід побаченого відносить мене до забутого сну). Як би там не хотілось, але вибору в мене немає: мушу погодитись. Тепер я міркую, як її різатимуть: цілком відтинаючи голову чи тільки до хребта? Свої побоювання тамую тим, що знаю тих хлопців, яким це робили. Отже, все має минути добре. Дивлюсь у дзеркало на свою нарідко зарослу шию (відмінне від реального: більш підліткове): треба буде поголити! Як ні, то зашиють волоссям всередину. Я це знаю! - подумками відсилаючись до тих же хлопців. (Цікаво, що в дзеркалі не бачив лице, лише шию і характерні на ній зарості).

P.S. Видно, що сон на зміну погоди: спостерігав за собою перманентний головний біль, який тривав протягом попереднього дня і цієї ночі.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...