Шукати в цьому блозі

середа, 28 квітня 2021 р.

Сон 280421 "Свідома втрата працездатности"

Дивлюсь якесь відео, в якому хлопець-підліток відрізає собі пальці. Мене, як "випадкового" глядача, ця добровільність вражає. На якомусь етапі звертається до того, хто знімає на відеокамеру, щоб і він долучився до подібного. Останній заперечує. Перший обурюється: "Я це сам маю робити?" Що мало звучати більш повноцінно сказаним текстом: "Я це тільки сам собі маю робити?" Сказане, адресоване до оператора, звучить так, наче вибір має зробити глядач, в ролі якого цієї миті знаходжусь я. Подумки, як і цей оператор, заперечую будь-які подальші дії. Всім своїм нутром не розумію намірів такої людини робити собі шкоду. (Таке переконання уві сні, що подібний образ щодо рук я вже десь бачив. Видно, що уві сні. В реальности ж, доволі давно, бачив коротке відео, в якому людина сама собі відрізала палець. Огидне явище!).  0300'



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...