Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 23 квітня 2021 р.

4 фрагменти сну 13-20.04.21

У якомусь маленькому будиночку (~1.5х1.5) розширюю вікно, вибиваючи робочими інструментами кавалок за кавалком шматки матеріалу.
13.04.21

Проходжу тест на певні знання за посередництвом якогось гаджета. Знаю, як хтось його не здав. Доходжу до питання, яке в собі має потребу лічби. Вмикаю калькулятор, так, наче в самій програмі і вона на мить зависає, а в результаті видає, що врешті я взагалі не пройшов заданий тест.
16.04.21

Таке переконання, що та дівчина, яка поряд мене, і є моїм коханням. Дивлюсь на неї і подумки порівнюю з дружиною. Розумію, що риси обличчя цієї дівчини мені не подобаються. Вкотре роблю висновок, що моя дружина краще! Але чому маю думати про неї, поряд цієї дівчини в минулому часі?
P.S. Видно, що цей сон має певні асоціативні паралелі з переглянутим напередодні фільмом: "Вчора 13, завтра 30".
20.04.21

Міркую, як заплести дружині косички. Поряд її образу з натуральним кольором волосся, тримаю спогад (належний до реального часу), коли має заплетене волосся, пофарбоване в рудий колір.
21.04.21



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...