Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 15 жовтня 2021 р.

Фрагменти снів 10-121021

Хтось каже, що останнього разу бачив мене з довгою борідкою. Я ж заперечую і кажу, що ніколи такої не мав, а лише таку, що маю нині. Той чоловік витримує паузу, дивиться на мене з недовірою до сказаного і все ще сумнівається у своїх здогадах-спогадах щодо мене-когось іншого.
10.10.21

Виїжджаю з якогось помешкання в форматі бази відпочинку з групою осіб, можливо, робітників. Вирішуємо певні справи з речами, переїжджаючи авто з однієї точки до другої, третьої... Врешті стоїмо на остаточний виїзд. Цієї миті дістаю з кишені ключі від того будиночка, що винаймав для себе, і розумію, що забув їх здати власникові.
12.10.21



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...