Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 30 вересня 2022 р.

Сон 300922 "Отримання кращої вигоди"

Працюю на новому об'єкті (збігається з реальним), спілкуюсь з колегою про зиск з праці. Навіть вигадуємо незначне, але додаткове джерело доходу. Разом із тим керівник по ходу праці питає: чи їжджу я на тракторі? Я заперечую. Нічого не коментує, дає завдання допомогти взяти тракторець тому, хто на ньому приїде туди, де ми стоїмо. Задачу зрозумів. Питання вирішив. Очікуємо на прибуття трактора. Вирішую не гаяти час, а вжити на свою користь, відповідно до задуму з колегою. Тракторець під'їжджає, водій при ньому. Вже здалека бачу, як іде до нас згаданий керівник. Покидаю свою справу і поспіхом іду до водія. Підходить і одразу проявляє до мене інтерес: чи використав дану можливість простою, аби вивчити трактор? Я ж заперечую. Він дивується. У його виразі на обличчі та паузі прочитую додаткове: треба було скористатися з можливості, до якої, як побачив я в тобі, не втратиш нагоди, аби отримати зиск! Я ж подумки продовжую своє: не казатиму ж тобі, що цей короткий час використав з тією ж метою, лише задля отримання іншого зиску!? 0300'



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...