Шукати в цьому блозі

неділя, 27 листопада 2022 р.

Сон 271122 "Еротичний кіносеанс"

Шукаю будинок на великій вулиці. Деякі зупинки вирішую під'їхати міськими автобусами або тролейбусами. Розумію, що великі відстані між великими будинками не дають мені зрозуміти їхню нумерацію та зупинку на якій сходити. Запізно приходить ідея увімкнути GPS на телефоні. Якось хаотично вирішую зійти на одній із ймовірних зупинок і нарешті по GPS побачити через дорогу той багатоповерховий дім. Переходжу дорогу, доходжу до нього, трапляю всередину, а там своєрідні кінозали. Такі бачу вперше. Тепер начебто я сюди приїхав із такою метою, щоб відвідати один із кіносеансів. Я обираю якийсь незнайомий фільм. Знаю, що всі вони тут показуються з певним еротичним змістом. Мене підводять до однієї з кінозали, відчиняють двері і я розумію, що це показ на одного глядача. Тепер розумію, що тут я стою майже голий, лише в одних трусах. Заходжу в приміщення: своєрідно оформлені стіни, так, наче це відбитки чоловічих та жіночих тіл зроблених в металі. Приміщення невелике, без глядацьких крісел, з кривою формою стін (не квадрат, прямокутник абощо), із дуже високою стелею, такою, що губиться десь у темряві. Починає грати якась музика з еротичними мотивами, настрій змінюється і починає падати дощ. Тепер зрозумів, чому вистава має відбуватися лише в одних трусах. Починає бути прохолодно та некомфортно. Мені не подобається певна липкість стін, тому я до них не торкаюсь, ще до кінця не розумію: де має бути кіноекран, хоча вже зробив висновок, що цей показ має наблизити мене до екранізації 5D, з чим ще у своєму житті не стикався. 0150'

Переміг у якомусь конкурсі по складанню залізних кульок у складні геометричні фігури. 0430'



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...