Шукати в цьому блозі

четвер, 2 березня 2023 р.

Сон 020323 "Прихильність"

Пораюсь із землею на якійсь знайомій мені клумбі: пересаджую якісь кущики майбутніх квітів. Десь відволікаюсь на деяких родичів, які зібралися разом і сидять за святковим столом, але мені до них якось байдуже: у мене своє захоплення! Якоїсь миті торкаюсь до однієї з рослин і бачу, як вона витягує свої листочки до мого пальця так, наче обіймає його. Рослина певною мірою схожа за ніжністю на щавель, але з вузьким листям, як у кульбаби. Щоразу дивувався ще небаченому в житті, повторюючи дію знову й знову: підвожу пальця, а вона піднімає листочки, обіймає, забираю пальця - опускає листя додолу... Що ж за диво-рослина? - міркую я.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...