Шукати в цьому блозі

субота, 23 грудня 2023 р.

Сон 231223 "Організація процесу"

Як бригадир, приїжджаю на новий об'єкт. Разом зі мною пару знайомих мені працівників. Знаю, що мають під'їхати ще пару чоловіків. Серед них називається два прізвища, які мені знайомі від когось заочно, вони звучать якось по-своєму поетично, зокрема "Роман Рой". Навіть повторюю для себе цю гру словами. Потроху з'являються й вони. Разом із тим мене вводять у курс справи, показують роботу, яку треба буде виконувати. По одному, з тих, хто з'являється, знайомлю колег із керівництвом і суттю самої роботи. З якогось моменту починають з'являтися інші працівники, які кажуть, що направлені до мене, але про них мені, якби не попереджали, серед них працівник узагалі з якоїсь "лівої" фірми. Міркую себе перевірити, подивившись на свіжі повідомлення е-мейл від свого керівництва. З'являється відчуття лавинности та неконтрольованости процесу. Подумки себе спиняю і починаю логічно "розкладати по поличках" за принципом: якими мають бути наступні правильні дії, орієнтуючись на свій багаторічний досвід і вміння організовувати процес іншими, з ким доводилось працювати разом.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Річний підсумок спостереження за снами

Вже минув рік, як я веду блоґ "Сни Лоґоса" ("Сни Logos'a"). 13 березня 2018 року був зроблений перший допис, у яком...